Technologie
Nová dimenze oprav silnic
Firma Fox Road Service s.r.o. Vám nabízí opravy asfaltových povrchů technologií SILKOT. Jedná se o jedinečnou technologii využívající patent hloubkové aktivace asfaltového povrchu (ITHR – Stroj je certifikován ministerstvem dopravy České republiky a Strojírenským zkušebním ústavem s.p. Brno). V místě poruchy se silniční svršek tepelně aktivuje infrazářením, rozruší se a objem výtluk se doplní vhodným předehřátým materiálem. Vzájemně se materiály promísí, zválcují a tak pevně přilnou k silnici. Opravy provádíme po celé republice.
Hlavní výhody oprav technologií SILKOT:
· Oprava má stejnou mechanickou charakteristiku jako okolní vozovka
· Nedochází k dalšímu praskání v okolí oprav
· Nevzniká žádný spoj, nedochází k zatékání a budoucí prasklině ve spoji
· Okolí opravy se sline, spojí se mikrotrhliny
· Rychlost opravy – jeden výtluk 15 – 30 min hned poté je vozovka připravena k provozu
· Není třeba zřizovat dopravní uzávěru, stačí tři kužely a blikače
· Při opravě nevzniká žádný odpadní materiál
· Možnost opravy výtluk do -4 ° C ve stejné kvalitě jako v létě
Hloubkově opravujeme výtluky, praskliny, pavučiny, propadlé překopy, spojujeme prasklé spoje asfaltů po liniových stavbách, výtluky v okolí kanálů a uzávěrů. Tato technologie se nedoporučuje na opravy tenkých vrstev asfaltů na kamenné nebo betonové dlažbě a opravy “penetrace“.
//
Trvanlivá oprava výtluků a jiných poruch asfaltových silnic, chodníků, cyklostezek a dalších rovných asfaltových ploch. Dokonalé propojení nové vrstvy dává opravenému místu vlastnosti téměř neporušeného asfaltu. Na silnici nesypeme žádnou sypanou směs, kamínky a štěrk, které poškozují projíždějící vozidla. Obsluha (2 nebo 3 pracovníci) je schopna za jednu směnu opravit 50 až 80 m2 vozovky. Díky tepelnému štítu se propojí původní i nový materiál a do prostoru opravovaného místa tak nemůže vtékat voda. Právě ta totiž svým působením znovu vytváří výtluk. Dokonalé spojení s původní povrchem je zaručené kompletním prohřátím místa výtluku. Po naplnění a uválcování nevzniká žádná spára. Nepotřebuje frézování ani další obvyklé práce. Pracujeme s přirozeným otvorem výtluku, který není třeba nijak zarovnávat. Opravy lze provádět i v zimním období. Doporučená nejnižší teplota je -5°C. Při nižších teplotách je oprava méně ekonomická, ale stále možná. Recyklát je nahříván v nahřívacím boxu se šesti komorami, které jsou samostatně ovládané. Stroj zpracovává frézovaný recyklát (kry), který může mít zákazník uložený z předchozích oprav. Není třeba kupovat nový materiál.Nahřívací čelo má rozměr 180 cm × 240 cm. Jeden výtluk nám zabere cca 30 minut a můžeme se hned přesunout na další. Díky velkému čelu jsme schopni prohřát a následně spojit s podkladem i větší výtluky anebo použít jenom polovinu čela na menší.
Pro lepší představu Vás zveme pustit si naše informační video - https://www.youtube.com/watch?v=XAIxeNSxbzE&t=19s
//